fredag 13 september 2013

Som en snigel

känner jag mig idag. Långsam & helst vill jag bara krypa in i skalet. Vara introvert. Vila & vara snäll mot mig själv. Fundera & verkligen inte prestera. Har flera fantastiska kvinnor i min närhet. Som kammar hem jobben med höga lönen, driver de stora projekten, många kontakter, bollar i luften, fixade naglar & senaste snitten på kläder. Innerligt glad för deras skull, en drivkraft & styrka jag beundrar. Får mig att undra om jag själv är på rätt väg. Eller var jag är på väg. Väntar & väntar. Tränar på tilliten att det är som det ska.

8 kommentarer:

  1. Åh Ulrika du är du och jag tror verkligen att du är på rätt väg. Kanske är det här tålamodsprövandet din största nyckel? Stor kram

    SvaraRadera
  2. Håller helt med Annika.
    Du är på G.
    Kram

    SvaraRadera
  3. ...och så avslutar du med ett helt fantastiskt mantra! Ganesh som har nyckeln och modet att övervinna hinder ♥
    Tillitskram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det mantrat hänger med mig från förra helgens retreat.. det går på repeat:-) inom mig.. Kram

      Radera
  4. Tillit och tålamod <3 Jag tränar också!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att vi är fler som ligger i hårdträning.. :-) Kram!

      Radera