fredag 13 oktober 2023

Fredagsrapporten

 Jaha då var det fredag igen & jag har överlevt en vecka till på jobbet. Det nya som är mer administrativt fungerar faktiskt ganska bra men det ser ut som att det är mer på ingång...

Annat som har fungerat ganska bra den här veckan är träningen. Eller speciellt i tisdags då jag både fick till två långpromenader & en stund på gymmet. Jag har efterdyningar fortfarande då jag lyckades hitta några muskler i benen som inte var använda på länge..

Efter det har det inte varit lika mycket träning förutom igår då jag tog en liten tur på hästen igen. Vi är som ett strävsamt gammalt par hästen & jag när vi lunkar fram på ridbanan. Fast jag berömmer honom mest hela tiden & då blir han glad & travar liiite snabbare..

Läste ett inspirerande blogginlägg om Floras mamma som har höns. Så rörande på något sätt.

Ikväll är det tjejmiddag med vårt lilla gäng. Tänk vilken lyx att bli bjuden på mat & vin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar