fredag 29 oktober 2021

Fredag

 & jag såg en glimt av blå himmel på lunchpromenaden! 

Igår kväll var jag på hundkurs mellan sju och nio på kvällen. Jag var så trött innan & tänkte att det är bara att härda ut men när jag väl var där så tyckte Levis att det var så kul att träna & var så duktig att jag fick energi av att se hans glädje. Jag är så glad för min pälskling, han är lättlärd & bryr sig inte så mycket om andra hundar & han älskar sin matte över allt annat (& alla i familjen). Min första hund var en hanhund som blev så vaktig att vi inte kunde ha honom kvar efter det har jag alltid varit lite rädd för att ha en hanhund men än så länge är han minst lika lätt som vår förra tik var.

November kan ju vara ganska mörk & det kan kännas som en lång mörk vinter framför oss men så fick jag upp ett minne i mobilen från förra året. Då var det is på sjön & jag åkte skidor på isen i underbart väder. Vilken lycka!







Ikväll ska min man på en jobbfest, yngsta dottern & jag ska till stallet & sen blir det pizza på libabröd & fredagsmys i soffan.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar