tisdag 12 oktober 2021

Handlat cirkulärt (med överrasking)

 Jag har inte handlat så mycket till mig själv den här månaden och inte sparat så mycket heller för den delen. En del pengar har gått till mellandotterns flytt.

Det som jag har köpt till mig själv är en bra ansiktskräm från Kiehls, nytt märke för min del och jag gillar den! Det är deras klassiker Ultra Facial Cream för de som gillar hudvård.

Det andra jag köpte var genom Sellpy. Jag hade några bevakningar på tröjor i finare kvalitet & slog till. En var en grön tröja från Gant i ullblandning, precis den färgen jag gillar & den andra en väst i ull med sjalkrage.  Jag ryckte förväntansfullt upp paketet & döm om min förvåning när Gant tröjan som skulle vara storlek 38 såg pytteliten ut😅😅. Det är kanske stretch sa yngsta dottern... Det var det inte, satt som ett korvskinn på mig! Storlek 38 hade nog tvättats lite för varmt & blivit storlek 34 istället. Det positiva i hela historien är att den passade perfekt på yngsta dottern som är tolv men väldigt lång & smal. Hon hade den till skolan idag & var jättefin! Västen i ull var precis som ny & jättesnygg men passar nog bättre i vinter. Slutet gott, allting gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar