måndag 11 oktober 2021

Helgen i bilder

Hösten är fin men jag är trött! Jag tror att jag har någon liten förkylning i kroppen som inte bryter ut. Jag får helt enkelt acceptera att jag är trött och vara snäll mot mig själv och inte spela duktig😉, fast det är inte så lätt när de flesta kvällar innehåller aktiviteter och så ska jag försöka laga lite mat, tvätta osv..
Bjuder på några bilder från helgen!
Fredagsmys, flätade en häst

Lördagsmys, åkte till döttrarna i större staden,
ena dottern bor i en park.

Vi gratulerade äldsta dottern till ekonomiexamen 
med fina presenter. Hon gillar saker med stil.

En till present.. båda från Svenskt Tenn

Sen åt vi på restaurang hela gänget inklusive mina föräldrar,
så gott och mysigt. Jag åt ryggbiff med potatisgratäng.

På söndagen tog vi upp båten och jag fick bada hela mina fötter
och skor. Det var uppiggande!

Sen gjorde jag hemmagjord granola med god krydda.
Jag gjorde även en god köttgryta med kantareller
 men den blev ful på bild.

Smörstekta äpplen med granola med mycket
hasselnötter i. Det var smaskigt.

Sen hade jag yoga och helgen var slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar