måndag 18 oktober 2021

Måndagskänslan

Idag vaknade jag klockan sex av mig själv, det är en bra måndagskänsla! Klev upp nästan direkt & tog sikte på yogamattan & gjorde ett kort yogapass, mediterade & vilade en liten stund samtidigt som jag lyssnade på en guidad avslappning. Bra början på veckan!

Helgen var mysig men intensiv. Härligt att träffa goda vänner på AW i fredags, innan dess var jag & en av vännerna hemma hos min äldsta dotter & drack bubbel & beundrade hennes fina lägenhet😍🥂.

Var dock inte helt pigg på lördagsmorgon, men det gick snart över. Planen var att dricka högst två glas vin & vatten däremellan, nu blev det även en öl & NEJ jag pallar inte en frostnatt längre... Kom inte i säng förrän efter tolv & sov inte helt bra heller. Resten av lördagen var ändå härlig, alla döttrar hemma, fotboll i grannorten med vinst, jag lagade köttgryta i slowcooker´n som var klar när vi kom hem, film-mys med mannen & två av döttrarna... En bra lördag!

Söndag hann vi en hel del hemma innan det var dags för min yogaklass. Flyttade in växter i garaget, flyttade upp kaninen under tak, bäddade rent & lite annat plock + sitta still i solen. Längtar efter mer tid hemma att bara vara.

Utekaninen Doris vinterplats

Väntan på att få komma ut igen,
hon gillar inte att vara inne
Yoga i påfågeltights..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar