fredag 1 april 2016

Förvirrad fredag

Ladies holiday & det har varit någon dag med en lätt huvudvärk & någon sorts ständig sug efter att äta allt som jag i vanliga fall undviker på vardagarna. Tex lådan med överblivet påskgodis har lockat alldeles för mycket. Mycket jobb & idag när jag plötsligt helt kallsvettig insåg att jag hade trott att jag bokat minsta dotterns bowlingskalas på en ort en mil bort, men när jag skulle ringa & bekräfta antal, insåg att jag bokat på bowlingen här i stan. Förvirrade mamman fick skicka sms till alla kalasgäster & förklara att det står fel på inbjudningskorten. Ridå.... Men på promenaden är ljuset tillbaka, knoppar på träden & våra tranor spatserar på gärdet mot sjön. Yogan blir gjord, varannan dag på morgonen & varannan på kvällen den här veckan.. Good enough.
Bra
Min disciplin håller i sig, 23 dagen i rad med kriyan för självtillit
Jag har tagit tag i saker!
Jag är bra trots förvirring & knas..

Tack
För yogan!
För ljuset!
För att bo nära natur & motionsspår!

Hjälp!
Mig att få mer lugn & ro
Att hitta den perfekta stugan på kusten att hyra på semestern. Där hela familjen stormtrivs!
Att ta emot!

6 kommentarer:

  1. Känner igen mig i det du skriver med ladies holiday, huvudvärk, sötsug och allmän förvirring! Tycker du är grym som får in yogan i ditt schema, jag brottas med det just nu. Önskar dig en fin och lugn helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja oftast får jag in yogan varje dag. 40 dagars är en jättebra hjälp på vägen för då vet man att det är bara att hitta utrymme under dagen. Kram

      Radera
  2. Fina du! Virr och vår, tror det hänger ihop. Skön helg, yogakraft och varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vårvirr var verkligen rätta ordet, tur att man kan se det komiska i det hela:). Kram!

      Radera
  3. Virrig känner jag mig också och vet inte hur jag ska få ihop min dag typ varje morgon. Men det ordnar sig. Alltid! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ordnar sig, så länge familjen är ok och alla är friska så får resten ordna sig. Kram

      Radera