onsdag 20 april 2016

Happy day!

Man ska vara försiktig vad man önskar sig. Minsta dottern fick feber & det blev en dag hemma för mig. Gick upp i tid & yogade ett långt pass med mycket andning & mycket armar.. Sedan tog jag tag i den där surdegen bokslut & deklaration. 
Så skönt att det är klart. Yogi Bhajans sutror är klockrena ibland. Den här ringde i öronen när jag tog tag i det jobbiga & det är ju sant. Bara man börjar så försvinner motståndet..
Vill inte ropa hej men det känns som det vänder & energin sakta kommer tillbaka. Eller kanske 40 dagar med den lugna kriyan & fokus på promendader varje dag har gett resultat!

5 kommentarer:

  1. Känner likadant, det är som att "det värsta" med våren är över nu :)
    Vi keepar up ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör vi, nu har vi power! hi hi och kram♥

      Radera
  2. Allting vänder! Så småningom. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fast man vågar inte riktigt ropa hej än...KRam♥

      Radera
  3. Väntar på min vändning. Den är på väg, det vet jag, men inte riktigt när den kommer! kram

    SvaraRadera