fredag 3 februari 2017

Idag


  • Morgonmeditationen gick riktigt bra. Ryggen var spikrak, tankarna höll sig någotsånär lugna & när jag bytte ben i slutet kunde jag stanna i det onda i höften. Yngsta dottern smög upp & lyssnade sista kvarten. Dag 20 på meditationerna bara 70 kvar:).
  • Internet var så segt på jobbet att jag var tvungen att åka hem till bättre nät för att kunna jobba. Fick en hundlunchpromenad hemma, så grått men långt däruppe skymtade ljuset lite grann.
  • Fredagsfeelingen har inte riktigt infunnit sig, blir alltid lite stressad av att jobba hemifrån. Vill både hinna med jobb men kanske städa/tvätta & plocka undan lite samtidigt.. Dessutom har någon liten förkylning/pms ockuperat mitt system..
  • Ska göra min 11 minuters meditation & sedan bädda ner mig i soffan & mysa resten av kvällen! Kram & Sat Nam♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar