torsdag 17 augusti 2017

Slut på semester!

Allt har ett slut & även min semester. Här sitter jag inkastad i vardagen igen. Kom hem från en vecka på Sardinien igår & helst skulle jag nog behöva sitta stilla & invänta själen... Har inte riktigt kommit till att summera semestern i helhet men avslutningen på Sardinien var i alla fall riktigt härlig! Gick förvånansvärt bra att resa med en 8 åring & en 16 åring, trots att deras önskemål inte riktigt är kompatibla. Hade packat med yogamattan & manualen med massor med kriyor men som jag skrev på insta nöjde jag mig med basic breath series varje morgon, en pranayama som tar ca en halvtimme. Ni vet man tänker sig att gå upp tidigt och ta minst en timme till yoga men sen när 16 åringen vill vara ute till tolv så är det inte lockande att sätta alarmet på ottan..

Har planer & önskemål för hösten som ligger framför mig men än så länge vill jag suga på karamellen & bara minnas värme, sol & ledighet... Kram & Sat Nam♥



2 kommentarer:

  1. Det ser ut som att ni hade det underbart i solen. Härligt att ni fick en utlandsresa för vädret här lämnade ju mycket att önska. ;-)
    Njut av helgen fina du!
    Kram ❤

    SvaraRadera