torsdag 7 oktober 2021

På ruta ett men ändå glad

Igår gav jag mig ut på en liten springrunda med slyngelunghunden. Hunden har förbättrat sig men jag har kommit tillbaka på ruta ett. Konditionen var inte där om man säger så. Jag var ändå glad att jag tog mig ut, luften var krispig, löven vackra & jag blev mycket piggare även om jag fick varva springa & gå. Som vanligt när det går trögt stannade jag i utegymmet för några övningar. Ja det är ett sånt "pensionärs-utegym" som inte ger något större motstånd men bättre än inget tänker jag som uppskattar pausen från springandet en liten stund.

Efter rundan gjorde vi stora köttbullar med potatismos & lingon, det blev världsklassgott med ett glas rött för att fira lill-lördag. Jag åt för mycket= matkoma, men ändå värt det..


Skitiga springskor som blev ännu mer skitiga under rundan
spåret hade förvandlas till en sjö med lera på vissa ställen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar