måndag 7 februari 2022

Mest plus

 Helgen svishade förbi snabbt som vanligt. Tar vi det som är på minus-sidan så är inte februari min månad, jo jag fyller år i februari så på det sättet är det min månad men måendet är inte på topp.. Min hy har varit katastrof-dålig, jag vaknade i lördags med kliande ögonlock & väldigt svullna ögon, ja visst minnet kom tillbaka så har jag haft flera år tidigare i just februari. Jag är nog helt enkelt allergisk mot februari😀.

Som tur var, var det mycket på plus-sidan i helgen också! Det var OS på tv, älskar det. Vi hade familjelunch i lördags då vi har tre födelsedagar ganska tätt i familjen. Döttrarna, äldsta dotterns pojkvän & mina föräldrar bjöds på potatisgratäng, rostbiff & rödvinssås. Det blev så gott och mysigt! Vi har också hunnit med stallet i fredags, puh dottern satt kvar på hästryggen den här gången, några längre promenader med hunden, mellomys, jag har sovit många timmar & det var lite fler på min söndagsyoga. En helg att vara tacksam över helt enkelt!

Ger februari-tröttman ett ansikte, men
lite after-yoga-glow


Utsikten hemma & amaryllisen bara 
fortsätter att leverera.

Nu ser jag fram emot veckan, imorgon har jag en utbildningsdag på distans på jobbet & på torsdag har jag semester för att åka på Spa & fira mellandotterns födelsedag. Vi gjorde det förra året när hon fyllde tjugo och nu har det nog blivit en tradition😍.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar