onsdag 8 juni 2022

Ljuvliga juni

Det är redan ljuvliga juni & jag har varit för upptagen för att skriva här. Yngsta dottern har varit på ridläger fredag till måndag & när hon väl kom hem var det klassresa till Liseberg med hemkomst klockan två i natt. Mannen gick upp & hämtade men min sömn blev också lite störd. Hönsmamma som jag är ville jag gärna räkna in alla innan jag somnade om.

Något annat som hållit mig upptagen är jobbet. Förra veckan var jag varje dag i större staden. Den ansvarige som jag ska ersätta hade sin sista vecka & ganska mycket oreda hamnade på mitt bord. Nu försöker jag mer ta en sak i taget & faktiskt komma ihåg en grej som slog mig i helgen. Det här är mitt DRÖMJOBB!

Annars försöker jag komma igång med att gå fler steg & springa så mycket som min fd stukade fot tillåter. 

Hej här är jag!

Det blommar i trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar