tisdag 21 juni 2022

Trött-tisdag

 Just tisdagar kan vara ganska trötta hos mig, jag är väldigt restriktiv med huvudvärkstabletter men är det någon dag som jag vaknar med huvudvärk så är det ofta en tisdag och så var det idag.

Igår jobbade jag i större staden & sedan mötte jag upp en av döttrarna som hade fyndat en tv-bänk för 50 kronor! Den var tung och lång och det var rena turen att vi fick in den i bilen & att vi lyckades baxa upp den i hennes lägenhet. Det var inte min förtjänst för jag är inte så stark men dottern tränar en del crossfit & jag blev imponerad kan jag säga.

Sedan åkte alla döttrar & jag till större stadens vackra ridskola & tittade på när en kompis till dem hade ridlektion. Efter det åkte jag & yngsta dottern hem & jag var nästan för trött för att köra bil, blev lite rädd för mig själv. Jag behöver semester.

Idag jobbar jag på hemmaplan & försöker ta det lilla lugna. Varva ner inför semestern är viktigt så man inte behöver ta semestern för att varva ner...

Jag har fyndat en del på Sellpy & ett av fynden var kjolen jag har på mig idag. Lite stor i midjan men kan ändå bli en favorit i sommar.

 I trädgården blommar det & är härligt, vår bästa tid är nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar