onsdag 6 december 2023

Sellpyfynd & den här dagen

 Mellandottern skulle beställa från Sellpy så då tog jag lite medskick & köpte två par byxor. De ena var blanka, tighta, svarta från Rosemunde som kanske kan passa till festligheter. De andra var grå jeans från Uniqlo. Jag har köpt ett par jeans från Uniqlo tidigare från Sellpy & det är mina favoritjeans. De har hållit formen & den mörkblå färgen perfekt trots att de är flitigt använda. Hoppas att de här är lika bra!


Därnere skymtar jeansen

Ett annat köp från Sellpy var en väldigt lyxig sidenblus från ett DYRT märke. Tyvärr var den trasig vid sömmen på ärmen men eftersom den satt bra annars så lämnade jag in den hos skräddaren. Blir kul att se om den kommer till användning.

Bild från skräddaren färdig att hämtas

Annars har jag mest känt mig trött & lite gnällig. Igår kväll var jag i stallet i tre timmar & det var mysigt & tiden går fort. Det som inte är mysigt är att jag orkar inte direkt göra något hemma för jag är så trött... Nu är dottern frisk igen & ikväll ska jag vara ledig från stallet, lyx! 

Idag jobbade jag hemifrån & det var välgörande att få sitta hemma & ha det tyst.. Det är så vackert hemmavid nu, lunchpromenaden var lite magisk!

Vårt hus, men grannens staket & lusthus..

Mysfika när man jobbar hemifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar