söndag 3 januari 2010

Lilla M somnade inte förrän efter nio men då rullade jag ut mattan. Hann med 5 solhälsning A innan hon vaknade igen, blev pigg & bajsade..bara att byta blöja & pyamasen också...det är framtänderna som spökar tror jag, dom är precis på väg ut & då blir det krångligt med sömn & med magen.. Sen gjorde jag 5 st B också.
Igår när hon sov middag så funderade jag på om jag skulle yoga eller ta ett varmt bad. Det blev det senare.. Fast sen hann jag med en liten stunds yinyoga med.

1 kommentar:

  1. Blir så glad av att läsa hur yogan finns med dej. Ständigt. Hur du liksom tar tag i den när det finns tid och utrymme, och att du inte låter dej skrämmas av att det kanske bara handlar om några minuter ibland. Det är ju så det ska vara. För yogan finns det alltid tid, på något sätt och i någon form. Namasté.

    SvaraRadera