tisdag 12 januari 2010

Min nya kalender


Igår var jag på jobbet & då fick jag årets kalender. Jag hade den här 2008 och det som är bra med den är att det finns en sammanställning där man kan kryssa i hur mycket man har tränat varje vecka.
Kryssade genast i att jag hade yogat i söndags. Det var fyra helt nya med på mysorepasset så jag fick leda passet & visa alla asanas. Pratade mycket om att aktivera låren i de stående & gjorde tydligen det själv också för jag hade träningsvärk igår. När jag kom hem från yogan så bestämde jag mig för att lilla M skulle somna i spjälsängen. Hon har varit så bortskämd att somna i famnen i soffan ett tag nu. Därför gjorde jag solhälsningar & yinyogade brevid spjälsängen. Lilla M tittade beundrande på och klappade mig lite genom spjälorna, det tog över en timme innan hon somnade så det blev mycket yoga i söndags. Igår var jag helt inställd på att söva henne med yoga igen men hon somnade när hon åt vällingen och då var jag så trött så det blev te & mackor & sängen för min del..

1 kommentar:

  1. Yoga har en bra inverkan på barn. Inte illa av dig att utföra yoga vid nattningen. Din guldklimp kommer att tacka dig för att få växa upp med yoga!

    SvaraRadera