torsdag 10 juli 2014

Äntligen

semester på riktigt. Har jobbat hela veckan med att bocka av alla nödvändigheter på jobbet när jag egentligen skulle vara ledig. Idag kunde jag slå på autosvar på mailen och stänga av telefonen med ett semestermeddelande. Onåbar, det känns skönt! Orken har inte riktigt varit med mig på sistone. Den fysiska yogan har mer urlakat mig än stärkt. Kände mig orkeslös i armarna flera dagar efter älsklingspasset. Nej när det är mycket stress runt mig vill min kropp ta det varsamt. Uppvärmningsövningar & nya mantrameditationen får vara good enough & långsamma promenader i månskenet. Men har en del nya idéer runt yogan & en lust att spela gong igen har dykt upp. Härligt med inspiration då vet man att energin finns där runt hörnet. Ska bara vila lite först....

6 kommentarer:

  1. Vila du ♥
    Kram och njut, njut, njut!

    SvaraRadera
  2. Vila på du bara!
    Det ger både insikt och styrka.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är värd en jättehärlig semester. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Vila och ladda din energi, allt finns runt hörnet när du vilat klart :) Kram och skön semester!

    SvaraRadera
  5. Åhh vad man blir glad när man kikar in här och ser era fina kommentarer!! Tack från hjärtat♥

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får en riktigt härlig semester. Njut och vila på! <3
    Kram

    SvaraRadera