onsdag 30 juli 2014

Tyst här på bloggen

har fortfarande semester & tillbringar mycket tid på bryggan. Yogar & mediterar direkt när jag vaknar på morgonen & det är inte tidigt. Blir en sen frukost. Imorse sjöng jag till samma version av mantrameditationen som jag gjorde på kusten. I vanliga fall har jag den på spotify (med en annan artist) men nu hade vi nattgäster så jag stängde in mig med mobilen istället. Det var precis som att förflytta sig till det fina huset som vi fick låna. Alla detaljer från rummet & utsikten fanns där inom mig. Här kommer den:


5 kommentarer:

  1. Kul att du kikar in! Det låter som om du har det väldigt bra, njut på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta snart är det jobb igen så det gäller att njuta. Kram!

      Radera
  2. Åh, Gurunam Singh han Är. Så. Bra! Hans musik går rakt in i själen på mej!
    Det är precis som det ska vara på semestern - partiell utloggning :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha det jättebra, så härligt!
    Kram

    SvaraRadera