torsdag 18 maj 2017

Allt på en gång

Proppen ur.. det är väl så det brukar vara i maj.. Har varit på kurs "leda i förändring" i två dagar genom jobbet, sedan har jag stressat mig igenom alla högar på jobbet idag för att ikväll styra kosan mot Ängsbacka. Andetaget sitter långt upp i bröstkorgen & nacken är stel. Allting är roliga saker men de kommer för tätt...

Jag försöker blunda för alla tankar om det jag egentligen borde göra i helgen inför studenten. Rycka tusen maskrosor, tvätta alla fönster & flytta ut den kära kaninen på gräset..

Läser hos Annika & känner igen!

Dessutom gråter min 8-åring, snälla mamma åk inte bort, det är jättelångt till söndag!

Men jag tänker ändå att jag väljer mig själv genom att åka. Att jag måste välja mig själv för att orka & att inte hela världen vilar just på mina axlar. (Om gästerna får mycket bubbel på studenten så ser de säkert inte maskrosorna & något skitigt fönster..:-).

Kram & Sat Nam♥

6 kommentarer:

  1. Önskar och unnar dej fridfulla och påfyllande dagar på Ängsbacka ♥
    Kram yoginisyster!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ja det blev påfyllande, och fridfullt trots fullt schema. Kram♥

      Radera
  2. Tack länkkärlek ❤️ Skönt att du satsar på dig det behöver du och som sagt allt vilar inte på dig. Din lilltjejen har ju en pappa och systrar också. Varm kram och skönt med påfyllning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram kram, nu är jag hemma och maskrosorna är kvar:-).

      Radera
  3. Fyll på du bara både med Ängsbacka och bubbel! ❤️

    SvaraRadera