tisdag 23 maj 2017

Ängsbacka bilder

En bild säger mer än tusen ord... så här kommer en hel radda bilder från helgen. Ska man göra någon sorts sammanfattning kan man säga att jag jobbade på torsdag hela dagen, packade ihop lite snabbt & åkte iväg. Det är bara en timmes resväg hemifrån mig. Hade inte hunnit tänka så mycket på det innan & på fredagen hade jag lite svårt att landa helt. Härligt & intensivt men på kvällen fick jag en känsla av att jag borde varit hemma istället.

På lördagen kändes allt så mycket bättre då vi gjorde sadhana & sedan åt frukost i tysthet. Efter det gick jag en ensam promenad i skogen & kände mig stärkt både till kropp & själ. Ängsbacka är som en skyddad oas.

På söndagen var det rent av deppigt när jag var tvungen att åka hem lite tidigare för att leda min yogaklass..









7 kommentarer:

  1. Fina Ängsbacka och den energi som finns där ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju som en skyddad värld, och maten var så fantastisk!♥

      Radera
  2. Tänk jag har aldrig varit där. Det ser fint ut💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är fin atmosfär men också väldigt gröna vågen och kanske en alternativ livsstil som jag inte helt köper rakt av. Men en speciell härlig energi som en annan värld. Kram

      Radera
    2. Ja du, jag har hört ett och annat som pågått på Ängsbacka och därför har jag aldrig riktigt haft lust att åka dit. Men i yogasammanhang är det nog väldigt fint 💚

      Radera
  3. Det ser ut som att du haft en helt underbar helg! ❤

    SvaraRadera
  4. Ja det var underbart på många sätt♥

    SvaraRadera