fredag 17 december 2021

Fredag

 & det har varit utmaningar på jobbfronten. Igår kväll kändes det som den stressen satt sig i kroppen & jag kände mig spänd som en stålfjäder. Jag är något av en känslig själ & händer det saker känner jag av det direkt. Tror dock att det på många sätt också är bra för då kan jag dra i handbromsen innan det går för långt. Tänkte också på dom som "har min rygg" några vänner som alltid finns där, det är inte många men de är så värdefulla!

Idag känns allting bättre, det är fredag, solen skiner & det är så vackert här utanför! Solen glittrar i isen på ett helt magiskt vis. Nu blir det stallet med yngsta dottern innan fredagsmyset hemma!

Decembermagi

Pälskling

Favoritblusen i blå siden som jag fick av
döttrarna för flera år sen, passar på en fredag.

Favoritlunchen, stekta grönsaker med fetaost!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar