tisdag 14 mars 2023

Lite surt

 Hemma en stund i soffan mellan jobbet & kvällens yogaklass. Blev något av en skitdag  pga när jag kom in på kontoret efter lunchpromenaden hittade jag inte mitt airpods-fodral/laddare. Gick ut en sväng för att leta på senaste stället jag var för där tog jag upp hundgodis i fickan flera gånger och då kanske jag tappade det. Slutade med att jag gick hela rundan igen... Ska man vara positiv fick jag väldigt många steg men också blev jag kall och trött. Googlade airpodsfordral, hittade ett ganska billigt som jag beställde, insåg efteråt att det inte alls var en laddare utan just ett fodral till laddaren. Ridå...

Nåväl ibland blir inte allt som man har tänkt sig men prylar går alltid att ersätta.

Lite surt för jag tänker mycket på sparande nu men pengarna verkar gå åt lite snabbare än jag tänkt mig. Döttrarna fyller år i januari, februari och mars och det vill jag naturligtvis lägga pengar på + att vi var på konserten i Malmö men jag har ändå sparat mer än jag brukar den här månaden.

Glad i mina tulpaner som jag fick av mannen i helgen!


1 kommentar:

  1. Hej,
    Eleverna i skolan har airpods som de tappar stup i kvarten och så hör föräldrarna av sig, för de är ju dyra...eller hur. Jo, men nu har min dotters fästman lärt mig att man kan ha airpodsen och laddaren på GPS i sin telefon. Alltså det finns någon inställning där du kan geografiskt lokalisera dem. Så surt att tappa dem. Hoppas du hittar dem.

    Kramen,

    Anneli

    SvaraRadera