lördag 11 mars 2023

Magiskt & sol

 Det är lördag & kanske den fjärde lördagen med sol, jag har tappat räkningen men tänker att vi ska vara tacksamma över det efter en lång tid med vintermörker.

Mannen och jag hade tänkt att träna ganska tidigt eftersom vi ändå skulle skjutsa dottern då men jag vaknade med lite huvudvärk så vi gick en promenad i solen istället. Gymmet får vänta till senare i eftermiddag..

Förra helgen var vi i Malmö & gick på en helt underbar konsert med First Aid Kit! Trots ståplats kändes konserten så kort att jag önskade den hade varit minst en timme till. Alltså bra betyg, på gränsen till magiskt! Dagen efter blev det en tur till Köpenhamn tillsammans med vännerna. Mysigt och kravlöst.. En toppenhelg helt enkelt!

På tal om magiskt vet jag att Anneli med bloggen från Glamm till Damm skrev om att vissa saker som man önskar kan dyka upp lite för snabbt... Jag skrev själv här i bloggen att jag ville kanske sikta lite högre på jobbet. Helt otippat fick jag då ett erbjudande om att ha ansvar för en större region. Jättekul & mer tryggt för mig då mitt jobb är i en föränderlig bransch, baksidan av det hela är att den här organisationsförändringen drabbade en del arbetskamrater på ett mindre positivt sätt.

Lördag!

Köpenhamn

Smörrebröd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar