söndag 2 april 2023

Uppdatering

 Redan söndag kväll och en härlig helg är snart slut. Långa promenader både på lördag och söndag där även 14-åringen var med, mest för att vi gick förbi några stall.. Även gym-besök både på lördag och söndag där jag sprang lite på löpbandet och styrkeövningarna kändes bra. Skönt för att när jag var där i torsdags kändes det inte bra alls, ont i kroppen och orkade inget men nu var styrkan tillbaka.

Lycka är soliga promenader med familj

Annars är jag ganska stressad över min ändrade tjänst, mer resor och mycket att sätta sig in i med nya medarbetare och en hel del problem naturligtvis. Annat som stressar mig är att vi ska hyra en häst åt dottern, typiskt mig att lova detta i ett svagt ögonblick. Nu gillar jag också hästar men att åka till stallet varje dag blir skillnad mot två gånger i veckan som det är nu. Dessutom ska vi hitta en stallplats och en massa andra praktiska detaljer. Tur att det inte är förrän efter sommaren. En häst är dessutom ingen spargris...får försöka snåla på andra saker för att inte tappa mitt viktiga sparande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar