söndag 16 augusti 2009

Härliga tider


Ikväll yogade jag på träningscentret med mysoregruppen igen efter sommaruppehållet. Det går så mycket lättare när man är fler som yogar tillsammans! Allt kändes bra förutom supta kurmasana som jag inte alls var i närheten av att göra lika bra som innan jag fick lilla M. Förut ledde jag mysoregruppen men eftersom vi inte är så många just nu så yogar vi tillsammans utan ledare. Istället ska jag leda en fortsättningsklass i ashtanga & på det sättet förhoppningsvis så småningom få fler till mysoregruppen. Nu känns det som jag har fått så mycket inspiration så träningen hemma kommer att gå som en dans! Resten av tiden tänkte jag ägna åt friidrotts-vm på tv... Ja och så kanske det blir lite hushållssysslor fast det är tveksamt om jag hinner med det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar