söndag 27 september 2009

Mysoreyoga

Ikväll var jag på mysoreyogan på träningscentret. Jag är med som lärare varannan söndag men idag var det min tur & träna. Konstigt nog var det bara en tjej till & jag där så vi tränade helt själva. Det var härligt äntligen kunde jag fokusera helt på min egen träning utan någon störning. Bara att andas & göra mina asanas. Det kändes lätt även om jag inte kom så djupt in i alla positioner.
Annars har helgen bjudit på höstmarknad, konstutställning hos en keramiker i en underbar sommarstuga precis vid sjön & vi har bjudit goda vänner på middag. Till efterrätt provade jag en fruktwok som jag inte gjort tidigare. Man smälter en stor klick smör i en wok, häll i ett paket saffran & låt det fräsa. Woka sedan frukt; färsk ananas i bitar, banan & äpple. Voila! servera med vaniljglass = Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar