tisdag 3 november 2009

Trögt

Lite tråkig början på den här veckan, beror kanske på fullmånen som Helle skriver om.
Hade visserligen missat att det var fullmåne så jag yogade igår morse. Det gick inte alls bra hela kroppen kändes stel & jag fuskade mig igenom alla rörelser.. Tänkte att det nog berodde på söndagens två yogapass. Sen var det lite andra tråkiga saker:
  • Vaknade med en riktig huvudvärk
  • Lyckades vinna ett bud på en Polarn & pyret overall på Tradera men visade sig att den var ganska sliten & hade ett hål i sidan.. 260 :- åt skogen.
  • Dragkedjan på en av mina svarta stövlar gick sönder. Hade precis klackat om dom..
  • På mitt yogapass igår kväll kom det bara en, visserligen en jättetrevlig ung tjej men jag blir less på att måndagspasset aldrig vill komma igång. Hon ville ändå yoga men kändes inte helt bra med bara en elev utan jag ville helst åka hem & umgås med familjen om jag ska vara helt ärlig.
  • Hittar inte min fina kalender, hoppas och tror att jag glömt den på jobbet förra veckan..
  • Var tvungen att tacka nej till att vara med i mamma-baby yoga dvd:n. Då det innebar att jag skulle skriva på ett avtal som jag direkt kände att det här kan jag inte stå för, då det gäller film på mig och lilla M.
Missförstå mig inte nu. Annars är jag väldigt nöjd med tillvaron. Kan jobba några timmar i veckan på mitt jobb där det händer mycket nya roliga saker. Nybörjarkursen i ashtangayoga känns som en succé & det är så inspirerande att leda den. Idag gjorde jag en jättegod lunch med stekt kycklingfilé & bulgur med rivet äpple & nötter. Lilla M är världens gulligaste bäbis..fast just nu en aning sur då hon inte får min fulla uppmärksamhet.. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar