måndag 14 juni 2010

Humöret är tyvärr ganska dåligt, storhandlade idag och det suger alltid musten ur mig. Lilla M ville inte somna och bara krånglade i sin spjälsäng, gjorde solhälsningar under tiden men sen kände jag att yogaorken finns inte riktigt där just nu. Fast nu när jag kom ner till datorn så provade jag att gå upp i handstående mot väggen.. Jag är ingen handstående tjej direkt, har aldrig ens gjort det när jag var liten.. Men nu kunde jag gå upp riktigt lätt & stå en lång stund mot väggen. YES!! det kändes bra...

bilden har jag lånat från Yogajournal

2 kommentarer:

  1. Jag leker fortfarande med mitt handstående och det är så himla roligt! Har fått dottern med mej dessutom och vi är ungefär lika balanserade, hm ;) Det härliga är att hon går från handstående direkt ner till Urdhva Dhanurasana, full kontroll liksom. Hur det ser ut när jag själv försöker mej på samma sak... kan vi ta en annan gång...

    Keep on tryin'
    Livet uppochner ger sköna kickar!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt! :) Jag har ännu inte vågat göra den där... *skrattar* kanske gör jag det en dag.

    Ljus*
    /S

    SvaraRadera