tisdag 8 juni 2010

Resfeber

Skönt att mannen är hemma igen efter sitt fiskeäventyr. Fast vi är ganska trötta och slitna och kalendern är fulltecknad. Men om mindre än två veckor går planet till Thailand, Koh Samui, och förhoppningsvis kan vi då bara slappna av och relaxa i en hel månad. Vi har nog lite olika förväntningar på den här semestern i familjen. Jag hoppas på att slippa allt hushållsarbete, få gå ut och äta, bara ta det lugnt, kunna läsa och umgås med familjen.. Naturligtvis hoppas jag på att få in en yogastund varje dag, och kanske få lite massage, det vore underbart. Stora K vill shoppa och gå på varuhus... Mannen vill nog dricka några öl och fiska.. Mellan I vill gå på någon djurpark eller vattenland.. & lilla M vill nog bara gräva i sanden & bada, tror jag..

4 kommentarer:

  1. Fin bild på D! Fiskelyckan verkar le...
    Å snart drar ni till Thai, åååh så härligt!
    (fast ni missar mitt kalas) Ni ska vara borta så länge så jag tror alla era drömmar inför semestern kommer att infrias! Kram från H!

    SvaraRadera
  2. Tror absolut att ni alla komma njuta av Thaisemestern! Njut av nedräkningen :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt det låter =)

    SvaraRadera
  4. Åååh, ni kommer att få det underbart! Njut!

    SvaraRadera