söndag 3 oktober 2010

Härlig helg

Helgen har varit riktigt skön. Vi hade invigning/öppet hus på min yoga väns fina shala på lördag förmiddagen. Det är såå fint där, ska komma med bildbevis senare. Jättemysigt att prata yoga med alla som kom. Sen kom familjen och hämtade mig och det fick bli hamburgerlunch på Max... På eftermiddan gick lilla M och jag till dagiset och åkte rutschkana båda två...! skrattade & hade mysigt! På kvällen gjorde jag god tacopaj, tog ett glas rött & sen somnade jag när jag skulle natta lilltjejen vid halv nio.. skönt att vara utvilad:-). Idag har vi tagit det lugnt, promenad med hundar och baka äppelkaka & fika.. Ikväll var det premiär för mysore i yogashalan. Kände mig lite förkyld men jag åkte dit iallafall & det var så mysigt & fint med massor av tända ljus. Vi var några yogisar & det var en härlig energi & bra andning. Tog det lite lugnt pga förkylningen men gjorde alla mina rörelser fram till upavishta konasana & alla avslutande. Stod lite extra länge i huvudstående då jag tror att det är bra mot förkylning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar