fredag 22 oktober 2010

Skogstokig...??!

Idag är lillhunden med på kontoret. Kunde smita ut en stund till en vandringsled inte så långt från jobbet. Kall och klar luft. Solen silar in mellan träden. Lite snö och frost kvar på marken, fallna löv och mossa. Jag älskar doften av skog. Det lugnar mig. Drömmen just nu vore att få barnvakt så att mannen, jag och hundarna kunde gå några timmars promenad i skogen. Det är en livlina för mig, när stressen blir för stor så vet jag att det hjälper att gå ut i skogen, ju längre från civilisationen desto bättre.

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Det är så skönt och läkande att vara utomhus i skog och mark. Jag passar också på att promenera när jag behöver ladda batterierna.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. Älskar också skogen och man får en slags ny energi där. Tror vi alla skulle behöva vara mer ute i naturen för att lugna oss.Kram

    SvaraRadera