söndag 21 oktober 2012

Sköna söndag

Bladspenat, en skiva färsk ananas & en mandarin

mixades med vatten & äppeljuice. Fin färg!
Dagen började bra med en lång meditation & en grön drink efter det. Äntligen är rösten lite bättre så det fungerar att göra meditationen igen. Idag fick mannen, välja soppan, mycket grönsaker & lite kött. Den blev god!
Söndagar vill jag gärna ta det lugnt efter morgonyogan. Sitta länge vid frukostbordet, dricka kaffe & bläddra i tidningar. Check. Gå en långpromenad med lillhunden. Check. Fast å andra sidan har jag dåligt samvete för att lilla M skrotar runt i pyamas halva dagen & leker med sina leksaker. Men det får duga som det är..

5 kommentarer:

  1. Leka halva dagen i pyjamas låter underbart tycker jag. Ha inget dåligt samvete alls! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja vad är det för fel på att leka halva dagen i pyjamas. Det vill jag med göra. Kram

    SvaraRadera
  3. Sådana dagar är bra dagar! :D Det påminner mig om att vi borde göra sådant här hemma oftare. Blir lätt för många måsten på helgen då man borde unna sig avkoppling.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt med allt stöd här:-). Ni är bäst! Kram

    SvaraRadera