måndag 11 februari 2013

Härlig helg!

Den här helgen kändes lång sa mannen igår kväll. Jag håller med: En lång & härlig helg! Vi har firat födelsedagar. Min 44 års dag & mellan I:s 12 års dag. Ett år äldre & förhoppningsvis klokare. Hurra för oss! Vi har ätit gott. Blivit uppvaktade på sängen med frukost & paket. Tacksam för att jag lever i en familj. Det är inte alltid lätt att få tiden & orken att räcka till. Men jag måste komma ihåg att jag är lyckligt lottad. Jag lever min dröm. Jo visst mycket vill ha mer, men jag är nöjd.

Försöker fylla på med det positiva. I helgen har jag sett filmen Heal your life med Louise Hay. För längesen var hon min husgud. Innan jag upptäckte yogan & märkte att det var fantastiskt att ta in det "via kroppen istället för bara via hjärnan". Nu spökar vänster sida av kroppen ganska mycket. Tittar man i Louise Hays bok "Du kan hela ditt liv" ska man använda följande affirmation:
Jag älskar och bejakar mig själv. Jag är kärleksfull & älskvärd.



4 kommentarer:

  1. Grattis till er igen! Och så lustigt, Louise Hay var också lite av en husgud hos mig! Men nu är det yoga yoga yoga :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Mera långa helger!
    Så fina ni är ♥
    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till er:) så fina !!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Tack kära yogavänner. Kramar♥

    SvaraRadera