söndag 24 februari 2013

Vilken vecka!

Torsdag & fredag har jag tillbringat i Stockholm på coachutbildning. Sista gången innan slutprovet, diplomeringen. Fantastiskt att få vara i en grupp med väldigt olika människor, men alla kan känna sig trygga & öppna. Jag kommer att sakna det! Nya vänner, utmaningar, egentid & hotellfrukostar. Det har varit ren & skär lyx för mig. Dessutom har jag lärt mig att coacha med olika verktyg. Att hjälpa andra att ta fram sin egen potential. Kraftfullt!

När jag kom hem igen stod vårt nya hus på plats. Tårögd av synen, kändes så rätt med placeringen. Jag älskar det redan & hoppas innerligt att vår familj kommer att trivas där.

Den här veckan startade med tre dagar detox. Inget mjöl, socker, kött & många gröna drinkar. På coachutbildningen får vi fantastiskt gott surdegsbröd så då kom mjölet tillbaka. Det har dock varit en vegetarisk vecka och det känns väldigt bra.

Yogan har varit med mig mycket nu. Har kört ett litet mer fysiskt pass, grundpass 2. Dagens yogakurs är fullbokad & det är härligt att få dela med mig av mitt största intresse, yogan. Kram & Sat Nam

5 kommentarer:

  1. Så härligt glad du låter. Det smittar av sig.
    Jag vil också åka i väg. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så intressant med coachutbildningen! Har själv en liten dröm om att kunna gå något liknande när de bitar som behövs är på plats.

    Lycka till det husbygget, intensivt och härligt på samma gång!

    Och tänk, ljuset och våren är på gång. Starkt.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Din glädje lyser igenom dina ord, så härligt! Vilken typ av coachutbildning har du gått? Jag tänker att många av oss har samma tankar, som yogalärare coachar vi också människor egentligen fast mer subtilt :) Stor kram och det ska bli så spännande att följa ert husbygge!

    SvaraRadera
  4. Tack kära ni! På coachutbildningen har alla sagt till mig att jag har varit glad:-). Det är nog den känslan jag tar med mig därifrån. Utbildningen är på www.coachcompanion.se. Tycker den har varit väldigt bra. Kramar!

    SvaraRadera
  5. Jag säger som de andra. Det är härlig läsning!
    Önskar dig en fin vecka och hoppas att solen lyst på dig med idag! :)
    Kram

    SvaraRadera