onsdag 6 augusti 2014

Yogamöte & änglakort

Igår var det yogamöte med planering för höstens undervisning. Jag har haft ett långt sommaruppehåll i mitt undervisande men snart börjar jag mina kurser igen. Har haft funderingar & ideer gällande undervisningen men har inte tagit tag i det praktiskt. Det ska ändå bli härligt att få dela med sig av yogan igen. Jag vet att jag har en spännande yogahöst framför mig, mer om det längre fram..

Kvällen avslutades med att vi drog varsitt änglakort. Verkar vara aktuellt nu, eller hur Nina♥. I boken om mitt kort stod det bla att jag ska yoga & meditera. Det verkar vara ett bra råd:-). Med tanke på hur hösten utformar sig på jobbet tror jag att det är så viktigt att stå med båda fötterna på jorden. Något som kundaliniyogan hjälper mig med. Kram & Sat Nam

4 kommentarer:

  1. Det låter som att du har ny lust och energi till yogan! Änglakorten verkar vara det hetaste just nu ;-) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till yogan finns alltid lust & energi:-).. ja nu blir jag sugen på att köpa egna kort. Stor kram!

      Radera
  2. Blev helt till mej bara av att se din rubrik :) Änglakort dyker upp överallt!
    Tycker massor om mina och ävenom de inte alltid "prickar rätt" (i mitt tycke, haha), så är det inte bara en och två gånger de styrt upp mina tankar och funderingar. Spännande.

    Kram och massor av tillförsikt inför din höst och yogan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska skaffa kort när de rätta dyker upp. På coachutbildningen hade vi osho-kort som jag tycker var väldigt fina. Nu har jag i alla fall ett halssmycket med en ametist för det rekommenderade änglakortet:-). Inte helt skeptisk alltså.. Kram!

      Radera