måndag 11 augusti 2014

Ny energi & yogabliss

Jag var så trött på jobbet idag, kan bero på tonårsbarn + övernattade kompisar som har sommarlovstider & aldrig går & lägger sig.. Skrivbordet svämmar över av arbetsuppgifter & energin blinkade rött. Men när jag kom hem drog jag på mig springtightsen & gick ut, det gäller att inte tänka bara göra. Oj vad det gick trögt, tunga ben & väldigt andfådd.. Att jag i våras sprang spåret utan problem märktes inte nu, att springa är färskvara. När jag kom hem var mannen ifärd med att laga egenfångad makrill så då passade jag på att yoga. Fin fin kriya från Yogajona. Kamelen är också en färskvara...gjorde en kriya med den en längre tid i våras, nu blev det nog mer en halv dromedar:-). Ny energi & yogabliss. Kom in en liten fotograf efter yogapasset, därav suddiga bilder.. Kram & Sat Nam
 

4 kommentarer:

  1. Åh fniss, en halv dromedar :D
    Perfekt påfyllning efter en trött dag fick du ❤️
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag hoppas kamelen kommer tillbaka:-). Kram!!

      Radera
  2. Vad fräsch, pigg och lycklig du ser ut på bilderna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Lotta♥, det är yogablissets förtjänst.. Kram

      Radera