fredag 15 augusti 2014

Lite sur:-)

Idag blir jag lite sur när jag tänker på yogagirls instagram utmaning #yogaeverydamnday. När man har kommit hem från en hektiskt dag på jobbet, hämtat på dagis, huset är dammigt, tonårskläder ligger slängda lite här & var, tvätthögen svämmar över & vad får vi egentligen till kvällsmat? Då kan det känns som ett hån att få till någon yoga alls whatsoever. Fast å andra sidan älskar jag mitt liv när jag yogar & blir väldigt inspirerad av att följa andras yogaväg. Men vi får inte glömma att alla lever vi i vår egen verklighet & får sätta ribban efter det.- Kram & Sat Nam
Ps jag tycker egenligen mycket om yogagirl, handlar mer om prestationsprinsessa pms....

3 kommentarer:

  1. :-D Skrattar högt, underbart!

    SvaraRadera
  2. Haha jag känner igen mig. Kram

    SvaraRadera
  3. Exakt! Skönt med "motvikts-inlägg", direkt ur livet! Kram på dej!

    SvaraRadera