söndag 15 juni 2014

Paus

Både paus i bloggandet & yogandet här ett tag. Det har varit svårt att få till någon yogatid & lusten att yoga har inte riktigt varit där. Konstig för en sådan som jag. Det har varit jobbresa, skolavslutningar, sena kvällar för tonåring då mamman vill ha koll. På helgen har lilltjejen & jag vaknat samtidigt & hon vill ha frukost. Tänker att jag sparar yogan till senare. Mannen jobbar med bryggan & jag kan inte lämna lilltjejen, grannarna bjuder på kaffe & helt plötsligt är det kväll & grillen ska tändas. Livet pågår. Inte hela världen men yogan är viktig för mig. Nu när det är så vackert vill man kunna njuta av livet & yogan är det bästa sättet att öppna upp & ta emot. Så från & med nu är det disciplin som gäller! Kram & Sat Nam

6 kommentarer:

  1. Först blev jag förundrad över din man som 'jobbar' med bryggan (såg framför mig yoga-bryggan) innan jag anade att det var den riktiga varianten :-) Livet pågår, så är det ju, men du är ju medveten om det och kommer nog snart hitta rutinerna. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha I wish.. Tänker att jag vill jobba mer med den yogiska varianten av bryggan här framöver. Kram

      Radera
  2. Skönt att läsa, är lite off med yogan fast jag samtidigt inte vill något annat. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns så mycket annat som drar i en just nu men allt har sin tid. Kram

      Radera
  3. Sådär är det ju. I verkligheten. Och det måste få vara så. I det långa loppet är familjen det viktigaste - den sanna yogan. Kram och kraft yogasyster!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, precis vad jag behövde höra. Sat Nam och Kram

      Radera