onsdag 27 augusti 2014

I förbifarten

Brukar inte resa i jobbet men den här veckan är det ett väldigt farande. I natt sover jag på hotell & igår fick jag gå upp halv fem för en längre resa över dagen. Sömnkontot är redan på minus då det var en rolig fest i helgen. Gäller att boosta med lite extra grönt för att orka. Mixade grön morgondrink att ta med sig & på lunchen hemgjord ratatoille, med fetaost & syrade grönsaker. Mjölksyrade grönsaker är nytt för mig. Blev glad då mannens arbetskamrat säljer av sina egenodlade. Fast man får nog vänja sig lite vid smaken, väldigt syrligt. Yogan har blivit lidande men jag hann med ett kort pass på hotellrumsgolvet.. Kram & Sat Nam

5 kommentarer:

  1. gick precis och tänkte på mjölksyrade grönsaker och så...
    <3

    SvaraRadera
  2. Du ser så härligt glad och pigg ut ♥

    SvaraRadera
  3. Sanna Ehdin pratade också om mjölksyrade grönsaker :) De har en speciell smak. Är också på resande fot just nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Alla fina yoginis, Lotta, Marika, Nina & Annika, ni gör min dag! Kram

    SvaraRadera