fredag 11 december 2015

Fredag

Äntligen fredag & dagen började med yoga & meditation, hur kan det bli bättre? (jo om jag kunde ha slutat tidigare & kommit ut i skogen innan det blev mörkt hade det varit liiite bättre).

Tänker på det jag skrev igår om yingyogalärarutbildningen som inte blev klar. I Kundaliniyogalärarutbildningen skulle vi ha tjugo underskrifter från olika lärare för att få vårt certifikat. Väldigt knepigt för mig då jag har minst en timmes bilfärd till certifierade lärare & ledde egna yogapass under hela utbildningen. Vi fick ta till undervisning från lärare via webb eller dvd på några av klasserna om vi hade långt till lärare. Jag gick på flera workshops under året men det räckte inte till. Som tur var dök den här yogafestivalen i Järna upp där fick jag ihop många underskrifter. Dessutom gick det plättlätt när jag kompletterade med en lista på lärarlektioner via webben. Att jag dessutom fick till tentan utan problem trots en hemsk migrän.. Det kanske tyder på en sak; 
När det är rätt går det lätt! Kram & Sat Nam

4 kommentarer:

  1. När det är rätt går det lätt...så sant! Sat Nam på dig med <3

    SvaraRadera
  2. Just de orden får jag hänga i, idag. När man gör det man ska. Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar din bild!
    Och håller med - när det är rätt, då går det lätt!
    Kram & Sat Nam!

    SvaraRadera