tisdag 20 september 2016

3 saker hos mig också

Listtajm från Nina ♥

3 saker jag ser fram emot
Snart gör jag en liten resa till Stockholm med familjen då tonårstjejerna ska på konsert.
En weekend i Malmö med mannen i november, vi ska på Kentkonsert.
Långa höstpromenader i skogen

3 saker jag inte kan vara utan
Familjen
Egentid, där jag får vara tyst, ensam & tänka klart mina tankar
Hemlagad middag

3 saker som jag hoppas blir verklighet
Fick syn på ett yogaretreat på Ängsbacka som drar lite..
En resa med familjen nästa år
Jobba mindre, tjäna mer

3 saker jag inte gillar
Gifter i maten
Skitsnack & bedömning
Alla plastförpackningar

3 saker jag blir lugn av
Yoga
Avslappning
Skogen

3 saker jag blir stressad av
Jobbet & den strida ström av arbetsuppgifter som oavbrutet rinner in
Att jag är tidsoptimist gällande vad jag ska hinna med på kvällen
Hundhår, tonårsklädhögar & gräsmattan som borde krattas

3 saker jag ska göra i veckan
Jobba
Ha yogaklasser
Förhoppningsvis gå en vandringsled i helgen
Igår fick det bli yoga i solen efter jobbet

8 kommentarer:

  1. Lika kul att läsa din lista! Låter som härliga saker att se fram emot och längta efter. Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är härligt att du är här Lotta♥ Kram

      Radera
  2. Å vilken härlig lista! Tror att jag också måste göra något sådant. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör, jag ser fram emot din lista♥

      Radera
  3. Gillar listan och gillar dej! ❤️
    Håller alla tummar uppe för att det du önskar blir verklighet (vilken Ängsbackagrej btw är du nyfiken på?)!
    Kram och Sat Nam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackdetsamma! Ängsbacka grejen är en helg nu i oktober med en yogalärare som är från Molkolm som föreläste under min mediyogautbildning och hon samarbetar med någon som gör någon sorts terapi (minns inte ens vad det var). Men det var något i mig som blev lite nyfiken men jag är inte säker om jag vill än. Sök på Ängsbacka Bodylove så hittar du det. Kram

      Radera
  4. Ditt jobba-mindre-tjäna-mer-mantra har ju funkat på mig! Men priset var högt men där är jag ju nu. Jobbar inte men tjänar lika mycket :) Skämt åsido, hoppas dina önskningar blir av och du har rätt, jag gillar verkligen inte plastförpackningar heller, vår plaståtervinning är alltid störst. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, stor plaståtervinning hos oss. Ja livets vägar är outgrundliga.. :) Kram

      Radera