onsdag 5 april 2017

Utan min superkraft

Den här veckan är mycket trögare än den förra då jag faktiskt kände mig lite morgonpigg & hann med ett yogapass plus den långa meditationen. Nu har jag haft två tröga dagar & i morse slog jag av larmet & tänkte bara blunda lite till... jo ni förstår när jag vaknade igen var det inte alls läge för någon 37,5 minuter lång meditation. Den fick jag snällt spara till ikväll. En kväll som dessutom innehåller tid för akupunktur & minsta dotterns gymnastikträning. Men det är bara att pressa in meditationen någonstans innan sovdags.

Det känns lite som att jag är utan min superkraft idag när inte meditationen är gjord☺.

En annan sak som jag tänkt på är att jag nog är inne i No bullshit time, med tanke på mina krånglande hormoner. Du vet när tjejer kommer till den åldern då de slutar att kompromissa. Blir lite rädd för mig själv ibland. Men vet ni vad, min åsikt är lika viktig som någon annans. Kram & Sat Nam♥

5 kommentarer:

  1. Din åsikt är viktig. Du är viktig!
    Hoppas på ny superkraft imorgon! ❤
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och detsamma till dig. Nu är superkraften på plats även om jag inte alls är pigg på morgonen den här veckan. Kram♥

      Radera
  2. Just loooove "du vet när tjejer kommer till den åldern då de slutar att kompromissa!" ♥♥ Önskar vi hade varit där redan när vi var tjugofem :)
    Kram och hoppas du fick tankat superpower redan från morgonen idag!

    SvaraRadera
  3. Välkommen till min värld av icke kompromissande med vissa saker :) Släpp lös dig själv bara, styrkan kan kännas enorm! Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha är med dig! Take no shit! Vi har tillräckligt med det i tonårskarusellen. Kram

    SvaraRadera