fredag 21 april 2017

Upprepning

Ladies holiday & en ganska seg vecka med alldeles för mycket onyttigheter. Överblivet påskgodis, fikabröd på jobbet & dåliga luncher har min vecka präglats av. Mår som jag förtjänar när jag sitter här på fredagen med en uppsvälld mage.. Men nästa vecka blir det nya tag..

Gick in på bloggen & läste vad som hände i april förra året. Ibland kan man tro att vi kanske gör samma varv om & om igen, ett år nya möjligheter men jag halkade visst in i samma spår.

Citerade tex samma sutra som i mitt förra inlägg i april förra året.

ProComb mitt bästa naturmedel var slut då precis som nu.

Var på vippen att hamna i en hetsig diskussion precis som jag gjorde förra året. Förra året skrev jag att jag inte är konflikträdd och ganska rak, samma sak som jag har upprepat nu.

Jag var i större staden & träffade vänner & kände livet i mig precis som jag gjorde nu i april...

Livet är en repetition på vissa sätt, men jag gillar min april. Kram & Sat nam♥








4 kommentarer:

  1. Jamen samma kände ju jag när jag tittade på förra årets april - det var same, same allting. Spännande OCH tryggt, på något sätt.
    Kram och ha en vacker sista aprilvecka ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, här vräker snön ner just nu..Kram

      Radera
  2. Nu blev jag inspirerad att kolla bakåt lite, men mitt förra år var helt olikt alla andra pga det som hände mig... Kram och vilken fin skogsbild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att en bra sak med bloggandet är att man kan gå bakåt och se hur det var då. Ofta glömmer man ju bort de vardagliga sakerna. Kram

      Radera