torsdag 13 april 2017

Ny energi

Har känt mig lite piggare på sistone, som om kroppen har vaknat till liv igen.
Kanske det beror på..
  • att min akupunktör satte en nål för att ställa om mig till vårenergi senast jag var där:)
  • att jag bara har ett yogapass per vecka nu, måndagar & tisdagar är jag hemma på kvällarna!
  • att jag de senaste två veckorna har varit ute i motionsspåret varje kväll, skogsluft & småjogg..
  • att jag delvis har fått nya arbetsuppgifter på jobbet, en stor administrativ del har bytts ut..
  • att jag har hittat tillbaka till mina gröna drinkar igen maxat med spenat & grönkål
  • att rotlåset i min meditation har lyft upp hela mig:)

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt bra tack-vare-lista, alla punkter gör sitt ♥
    Kram och skön påskhelg!

    SvaraRadera
  2. Säger som Nina, varje del bidrar nog ❤️ Skönt att höra att du fått avlastning på jobbet. Glad Påsk och kram

    SvaraRadera