tisdag 21 november 2017

November

Tänkte att november skulle vara en lugn månad med mycket tid hemma & tända ljus. Verkar vara mer av full fart på aktiviteter här hos mig iallafall. Igår var jag på en föreläsning i grannstaden med Sanna Lundell om Medberoende. Inget jag har haft erfarenhet av själv men en bra & viktig föreläsning att ha med sig som medmänniska. Jag kände mig lite krasslig igår morse & tänkte att jag inte orkade åka dit. Blev inte bättre av en gråtande minsta dotter som absolut vill att mamma ska vara hemma. Jo det är lite mycket åkande för mamman nu men hon har en närvarande pappa med lugnare schema.. Kände ändå i efterhand att det var värt tiden både för att jag fick träffa en kär vän & för föreläsningen.

Dag 28 på morgonyogan idag. Det går ganska lätt att komma upp & sitta på yogamattan kvart i sex. Efter passet har jag lagt till Sat Kriya. Sedan vilar jag en stund innan dagen börjar. Keep up, keep up♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar