torsdag 28 april 2022

19 gånger kvar på gymet...

 Torsdag & den här veckan har gått på ett litet kick. Även om jag inte har börjat på min nya tjänst helt & hållet så har mailskörden fördubblats & telefonen går varm. Jag har vaknat vid fyra tiden & just då brukar tankarna vara mer av det oroliga slaget, men sen när jag somnat om & vaknar igen känns allt bättre.. Någon som känner igen?

Tänk att jag köpte två 10-kort på gymet innan jul. Jag har tränat en gång! Först hade jag covid, sen stukade jag foten & nu har jag väl inga ursäkter mer än att jobbet, dotterns stall två gånger i veckan & lite lathet. Jag har iallafall 19 gånger kvar som jag tror går ut i juni😂.

Ikväll tog jag mig ut på spåret & körde lite på ute-gymet med min spring-lista i lurarna. Vilken energiboost det är ändå! Allt blir bättre när man tränar, det vet jag...


Min trogna vän väntar när matte tränar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar