tisdag 31 januari 2023

Lunchträningen

 Nu har jag tränat 15 gånger sedan jag började gå till gymmet i slutet av november förra året. De flesta av gångerna går jag & min man dit när vi ändå ska skjutsa dottern på en annan träning. Det är kul att göra någonting tillsammans även om vi inte kör samma övningar har man en träningskompis på plats och båda känner sig lite piggare & gladare.

En dag i veckan försöker jag träna på lunchen när jag är på kontoret granne med gymmet. Idag var en sådan dag, jag körde några lite mer fysiska övningar som att springa på löpbandet i tjugo minuter (få inte nu någon proffsbild i huvudet, jag springer sakta😅), rodd i 4 minuter, slamball (man lyfter upp en tung boll & kastar ner den i marken.. jobbigt) & två övningar för axlarna.


Ny energi trots tråkig frisyr:-)

Glad att jag får till träningen i min pressade vardag för jag blir gladare & känner mig piggare!

Imorgon ska jag luncha med en fin vän & nästa vecka blir det en liten jobbresa & att fira dotterns födelsedag på ett SPA. Det finns hopp om livet💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar