tisdag 28 februari 2023

Sista dagen i februari

 Idag jobbade jag hemifrån & gick en orimligt lång promenad på lunchen (som också blev orimligt lång). Jag hade egentligen tänkt att åka till gymmet på lunchen men kände mig så trött (vårtröttheten?) & med tanke på att jag har en hund som vill ut & att solen sken så var det nog ett smartare val att gå promenad.

Sen blev det en blomkålssoppa från ett tidigare storkok som jag hittade i frysen. Skulle ha stekt lök i men råkade bränna den när jag försökte multi-taska så jag fick nöja mig med fetaost & olivolja ringlad på, ändå gott.

Efter det utvecklingssamtal med yngsta dottern som går i sjuan. Det blev ett kort samtal för att allt fungerade bra. Nu ska jag slänga ihop en kycklinggryta innan jag ska ha min yogaklass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar