torsdag 5 augusti 2021

Dagens

 Suger ut det sista av semestern här på hemmaplan. Vädret har varit bättre än väntat så jag försöker få lite tid i solen innan jag blir inlåst på kontoret igen😜. Ofta brukar jag känna mig peppad och vill planera olika saker inför hösten tex träningsupplägg eller hur jag ska äta. I år har inte den känslan infunnit sig än, däremot har jag mer tänkt på hur jag vill ha det i framtiden (läs pensionsåldern), att jag vill bo i Spanien eller något varmt ställe på vintrarna. Jag tom googlade långtidshyra i Spanien och hittade intressanta objekt på Blocket.. Nu är jag 52 år så det är inte i närtid jag tänker detta det är bara kul att tänka på möjligheter framåt.

Gladsaker här hemma just nu är egen potatis i trädgårdslandet, vår lurviga hund, massor med blommor i trädgården som drar till sig humlor och bin. Jo jag låter tydligen redan som en pensionär😅










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar